T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ISPARTA / ŞARKIKARAAĞAÇ - Şarkikaraağaç Asım ve Sıddıka Selçuk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi

OKUL AİLE BİRLİĞİ TOPLANTISI YAPILDI

Okul Aile Birliği Olağan Genel Kurul Toplantısı ile Yönetim ve Denetleme Kurullarının seçimi 20.11.2024 tarihinde yapıldı.

 Okul Aile Birliği Genel Kurulu Toplantısı geniş bir katılımla gerçekleştirildi. Toplantıda konuşan okul müdürümüz Sn. Hacı Kadir ÇETİN; Okul Aile Birliğinin öneminden bahsetti. Önceki yönetim kuruluna yaptığı çalışmalardan ve okulumuza katkılarından dolayı teşekkür etti.

Faaliyet raporu okunduktan sonra, yıl içerisinde gerçekleştirilen çalışmalar hakkında kurula bilgi verdirildi, katkılarından dolayı öğretmenlerimize ve velilerimize teşekkür edildi. Okul Aile Birliğimize seçilen yeni yönetim ve denetim kurulu üyelerine çalışmalarında başarılar dilendi.

Toplantıya katılım gösteren değerli velilerimize teşekkür ederiz.

Ayrıca toplantıda Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, Mebi ve Okul müdahale, önleme komisyonları öğrenci velilerine detaylı bir şekilde anlatılarak bilgi verildi.

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nde eğitim, herkesin hayat boyu erişiminin teminat altına alındığı temel bir hak olarak görülür. Eğitim alma ve öğrenme; hayatın toplumsal açıdan herkes için daha güvenli, müreffeh kılınması, birlikteliğimizin pekiştirilmesi ve Türkiye Cumhuriyeti’nin dinamik vizyonuyla güçlü bir şekilde varlığını devam ettirmesi bağlamında bir ödevdir. Tüm politika ve uygulamalar, eğitim hakkının kullanımını ve fırsat eşitliğini sağlamak amacıyla uygulamaya geçirilir. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli; öğrencilerin inanç, kimlik ya da sosyoekonomik durumları nedeniyle dezavantajlı olmadığı bir öğrenme süreci tasarlar ve bu farklılıkları dikkate alarak olası dezavantajları giderici tedbirlerle herkes için adil bir eğitim sürecini tahkim eder.

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin merkezinde insan vardır. İnsan; zihinsel, duygusal, bedensel, sosyal ve manevi gelişim yönleriyle bütüncül olarak ele alınır. İnsanın kendini tanımasına ve keşfetmesine imkân tanınarak kişilerin ilgi ve kabiliyetleri ölçüsünde esnek ve özgür öğrenme ortamlarının yaygınlaştırıldığı hak ve gelişim temelli bir öğrenme süreci yapılandırılır.

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nde bilme ile sorumluluk, birbirini bütünleyen iki temel kavramdır. Bilginin kendisi ve bilme eylemi kadar bilgiye sahip olmayla üstlenilen sorumluluk da eğitim sistemimizde önemli bir yere sahiptir. Bu kapsamda sorumluluk; kişinin kendi varlığını dengeli biçimde geliştirme azminin yanında çevreye, topluma, insanlığa ve dahası tüm kâinata yönelik eylemlerle desteklenmiş bir bütün olarak değerlendirilir.

 

Mebi: Millî Eğitim Bakanlığı tarafından geliştirilen MEBİ Bireysel Öğrenme Platformu’na girişler, mebi.eba.gov.tr adresinde yer alan “Öğrenci Girişi” bölümünden EBA şifresiyle, “Mezun Girişi” bölümünden ise e-Devlet şifresiyle yapılmaktadır. Öğretmenler ise MEBBİS şifreleriyle “Öğretmen Girişi” bölümünden platforma giriş yapabilmektedir.

 

 

20-11-202420-11-202420-11-202420-11-202420-11-202420-11-202420-11-2024

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 20.11.2024 - Güncelleme: 20.11.2024 13:51 - Görüntülenme: 33
  Beğen | 0  kişi beğendi